امروز : سه شنبه04 اردیبهشت 1403 | 13شوال 1445 | 23 آوریل 2024


کمک های نقدی
شما ياور گرامي مي توانيد مبالغ اهدايي خود را از طريق روشهاي زير به موسسه هیوای ژیان پرداخت نماييد.
الف- واریز به شماره حساب موسسه ( 0105301494002 حساب سیبا بانک ملی )
ب-مراجعه به دفتر موسسه و پرداخت مبلغ مذکور در قبال دریافت رسید.
ج- اعلام آدرس و مراجعه گروه مشارکتهای مردمی جهت دریافت مبلغ مربوطه و ارائه رسید

 

کمک های غیرنقدی
خيرين محترم مي‌توانند با مراجعه به موسسه هداياي غيرنقدي و اجناس اهدايي خود را شامل لوازم‌التحرير‌، پوشاك‌، خواربار و ... را در اختيار مسئولين قرار داده تا اين هدايا به دست كودكان يا خانواده‌هاي نيازمند رسانده شود. در اينگونه موارد بهتر است از قبل با موسسه هماهنگي لازم به عمل آيد.

 

عضویت

بخش عضويت زير مجموعه جلب مشارکت هاي مردمي و يکي از بخشهاي مهم در تأمين عايدات مؤسسه محسوب مي شود که با جذب و نگهداري اعضاء با سرعت در مسير گسترش کيفي و کمي حرکت مي نمايد.
در بخش عضويت افراد مبالغي را به صورت ماهيانه، منظم و مستمر پرداخت مي کنند تا پاسخي به يکي از دغدغه هاي موسسه که ايجاد عايدات پايدار جهت استمرار و افزايش سطح سرويس دهي فعلي به کودکان تحت پوشش است، داده باشند.

انواع عضويت:
عضويت حقيقي: ياوران با پرداخت حداقل ماهيانه 10.000 ريال به عضویت موسسه درخواهند آمد و ما را در تامين نيازهاي ضروري و روزمره موسسه ياري مي نمايند.
عضويت گروهي: پرسنل بخش عضويت آمادگي خود را جهت جذب اعضاي جديد در شرکت ها و سازمان اعلام مي دارند. در اين روش پس از برگزاري جلسه معارفه توسط نماينده هیوای ژیان، پرسنل شرکت يا سازمان فرم عضويت را تکميل و مبلغ حق عضويت تعهد شده، ماهيانه از حقوق نيکوکاران کسر و به حساب موسسه واريز مي شود.
سازمانها و شرکتها و نهادها نيز مي توانند به عنوان اشخاص حقوقي با پراخت ماهيانه حداقل 500.000 ريال به جمع ياوران هیوای ژیان وارد شده و به مسئوليت اجتماعي خود جامه عمل بپوشانند.


جهت دریافت فرم مشارکت موسسه هیوای ژیان برروی آیکن زیر کلیک کرده و پس از پرینت و تکمیل کردن ، آن را به دفتر موسسه ارسال فرمائید.



0

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1