امروز : پنجشنبه06 اردیبهشت 1403 | 15شوال 1445 | 25 آوریل 2024


طی مراسم باشکوهی خانه خیرین استان کردستان پس از سالها تلاش و پیگیری رسماً فعالیت خویش را در کردستان آغاز کرد.

قریشی در حاشیه همایش معرفی خانه خیرین در مرکز سالمندان 17 شهریور سنندج گفت : پس از چند سال تلاش مداوم و پیگیریهای شبانه روزی بهزیستی کردستان ، اعضاء هیت مدیره و سایر مسئولین ذی ربط و مساعدت های مسئولین کشوری موفق به طی نمودن مراحل قانونی و تشکیل و ثبت خانه خیرین شدیم و کردستان نیز صاحب خانه خیرین شد ، و از این پس به طور رسمی فعالیت خود را در سطح استان کردستان آغاز خواهد نمود .

وی افزود: خانه خیرین یکی از موسسات خیریه می باشد که با جلب و جذب مشارکتهای مردم خیر و نیکو کار و با هدف تامین مسکن برای افراد فاقد مسکن و سرپناه و با نیت خداپسندانه به عنوان یار و یاور بهزیستی عمل می نماید و می تواند علاوه بر رفع دغدغه اصلی افراد بدون مسکن کمک بسیار موثر و شایانی در جهت بازتوانی معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی ایفا نماید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : مراسم همایش خانه خیرین با حضور شهبازی استاندار کردستان ، خیرخواه مدیر کل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی کشور ، قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان ، مقتدر شعار رئیس خانه خیرین کشور ،اعضای هیئت مدیره خانه خیرین کردستان ، رحمانی آبیدر مدیرکل امور اجتماعی استانداری و  مهندس حسام شریعتی شهردار سنندج و تعدادی از مسئولین ادارات و جمع کثیری از مردم خیر و نیکو کار حضور داشتند .

امین الاسلام از اعضای هیئت مدیره خانه خیرین گفت : با تلاشهای شبانه روزی خیرین و مساعدتهای بهزیستی و استانداری ، موفق به راه اندازی خانه خیرین شدیم ، و انشاالله بتوانیم با همت و تلاش مسئولین و خیرین گامهای بلند و موثری در جهت رفع مشکل مسکن خانواده های عزیز کردستانی برداریم .

شهبازی استاندار کردستان نیز اعلام کرد: ما بسیار خوشحالیم که میزبان خانه خیرین و مسرور از همایش معرفی خانه خیرین در سطح استان کردستان هستیم . انشاالله بتوانیم با کمک تمامی مسئولین و مراکز و سازمانهای مردم نهاد در جهت رفع مشکل مردم حرکت نمایم ، وی در ادامه گفت : ما با تمام وجود در راستای خدمت رسانی به مردم هرگونه کمکی که بتوانیم به سازمانهای مردم نهاد خواهیم کرد و از این حرکت خودجوش بسیار تشکر و تقدیر می نمایم .

 

عضويت 11 مؤسسه خيريه در خانه خيرين کردستان
مديرعامل خانه خيرين استان كردستان گفت: در حال حاضر 11 مؤسسه خيريه استان كردستان در خانه خيرين عضويت دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ايران(ايسنا) منطقه كردستان، يحيی پرتوی دوشنبه شب، 29 خرداد در ديدار با تعدادی از اعضای خانه خيرين كردستان اين خانه را نهادی مدنی، غيرانتفاعی، غيرسياسی و نماينده خيرين كردستان خواند و گفت: تاكنون از 33 مؤسسه خيريه استان 11 موسسه به عضويت خانه خيرين درآمده است.
وی اظهار كرد: خانه خيرين استان دارای 148 نفر عضو بوده كه از سوی 7 هزار خير مورد حمايت قرار گرفته است.
پرتوی با اعلام اينكه با تلاش‌های صورت گرفته ضمن اشتغالزايی برای 138 نفر، خانه خيرين استان توانسته است، افزود: هزار و 450 پرونده خانوارهای نيازمند را از سازمان بهزيستی استان برای كمك به آنان اخذ و خود نيز برای يك‌هزار و 250 خانوار پرونده حمايتی تشكيل دهد.
وی در پايان يادآور شد: خانه خيرين با اهداف انسان‌دوستانه و در راستای كمك به حل برخی مشكلات اجتماعی تشكيل شده و خواستار همكاری سازمان‌ها و نهادهای حمايتی دولتی در اين راستا است.


0

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1