امروز : پنجشنبه09 فروردین 1403 | 17رمضان 1445 | 28 مارس 2024

گردهمایی باموضوع "نقش امامان مساجد در تبیین جایگاه موسسات خیریه در دنیای امروزی" با همت موسسه خیریه هیوای ژیان و با حضور جمع کثیری از امامان جماعت سنندج و مسئولان موسسه در سالن اجتماعات فرهنگیان برگزار شد.
رحیم سیدزاده مدیرعامل موسسه خیریه هیوای ژیان در ابتدای شروع گردهمایی، با معرفی موسسه، اهداف و عملکرد چندسال اخیر برای حاضرین از لزوم توجه و ایفای نقش پررنگ تر امامان مساجد در جهت ترغیب و توجیه مردم برای همکاری با موسسات خیریه سخن گفت.
سیدزاده در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی فرآیندهای جذب مشارکت های مردمی و همچنین پذیرش و حمایت های مددجویان این موسسه به صورت نرم افزاری و منطبق با استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 ثبت و در پایان هرسال به صورت گزارش عملکرد به صورت عمومی منتشر می شود.
hamayesh-emaman1
حیدر الماسی سخنران آیینی این گردهمایی نیز با تشکر از حضور امامان جماعت سنندج گفت: برای همه روشن است که تمام ادیان الهی در راستای احیاء جایگاه انسانی افراد جامعه فعالیت دارند و در دین مبین اسلام نیز احادیث و ایات قرآنی نیز در خصوص ضرورت مشارکت تمامی افراد جامعه در التیام درد نیازمندان با نگاه انسانی اشاره دارند.
الماسی همچنین از نقش مهم امامان مساجد در امور خیرخواهانه و بشر دوستانه و نیز توجیه و هدایت افراد جامعه در این راستا تاکید کرد و گفت: انشاالله به یاری خداوند و رهنمود دینی و انسانی امامان جماعت شاهد گام های موثرتری با جذب کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی در موسسات خیریه در جهت رفع مشکلات نیازمندان جامعه باشیم.
hamayesh-emaman2
عابدین فلاحتکار مسئول واحد جذب مشارکتهای مردمی موسسه خیریه هیوای ژیان نیز از دیگر سخنرانان این گردهمایی بود که در مورد چگونگی جذب کمکهای نقدی و غیر نقدی و نحوه هزینه کرد آن در بین مددجویان تحت پوشش این موسسه را برای حاضرین شرح داد.
در پایان این گردهمایی تعدادی از امامان جماعت ضمن تقدیر از اقدامات انسان دوستانه موسسه خیریه هیوای ژیان به عنوان یک نهاد حمایتی مردم نهاد، انتقادت، پیشنهادات و سوالات مدنظر خود را مطرح و مسئولان موسسه نیز مختصرا به آنها پاسخ دادند.

 


0

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1