امروز : چهارشنبه05 اردیبهشت 1403 | 14شوال 1445 | 24 آوریل 2024

سامی یوسف خواننده ایرانی الاصل و مسلمان انگلیسی روز گذشته از جدیدترین تک آهنگ خود رونمایی کرد.
سامی یوسف خواننده ایرانی الاصل و مسلمان انگلیسی روز گذشته از جدیدترین تک آهنگ خود رونمایی کرد. موسیقی این تک آهنگ که مربوط به بازمانده های طوفان و گردباد فیلیپین است توسط خود سامی یوسف ساخته شده است و ترانه آن را او به همراه ویل ناکس سروده اند. سامی یوسف که یکی از سفرای برنامه غذای جهانی است این آهنگ را در راستای ادامه همکاری اش با این نهاد خیریه منتشر کرده است. پیش از این او وعده های فراموش شده را برای این نهاد خیریه کار کرده بود.

این ترانه «آرزو می کنم نجات یابی» نام دارد و به صورت رایگان از وبسایت رسمی این خواننده قابل دانلود است. همین طور در حاشیه دانلود این ترانه امکان کمک کردن به یک کمپین خیریه هم اندیشیده شده است که از مخاطبانش می خواهد با دادن تنها 75 دلار یک خانواده کامل را برای یک ماه در فیلیپین از گرسنگی و مرگ ناشی از آن نجات دهند. در وبسایت رسمی سامی یوسف همین طور بارها عنوان غیر تجاری برای این ترانه استفاده شده و به همین دلیل هم رایگان قابل دانلود است.

سامی یوسف با نام اصلی سیامک رادمنش تیرماه 1359 در تهران به دنیا آمد. او فرزند بابک رادمنش است و اصلیتی آذری دارد. پدر بزرگش در باکو به دنیا آمده و خانواده او بعدها به تبریز مهاجرت کرده اند اما سیامک در تهران به دنیا آمده و در نهایت برای زندگی به بریتانیا می رود. بعد از موفیت های آلبوم امت من وی از سوی مجله آمریکایی تایم به عنوان بزرگ ترین ستاره راک مسلمان جهان شناخته شد.

 


0

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1