امروز : جمعه10 فروردین 1403 | 18رمضان 1445 | 29 مارس 2024

چهارمین همایش تقدیرازدانش آموزان و دانشجویان برتر موسسه خیریه هیوای ژیان به رسم هرساله ی خود به پاس تشویق محصلان تحت پوشش موسسه، باحضور جمعی از مسئولان، مدیران موسسات خیریه، خیرین و خانواده مددجویان و کارکنان موسسه در سینما بهمن سنندج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه هیوای ژیان، درابتدای این مراسم انسان دوستانه، صدیق حشامی  مدیرواحد آموزش ضمن تشکر از افرادی که به دعوت موسسه لبیک گفتن و در این همایش حضور یافتند،  در سخنانی به اهداف برگزاری همایش اشاره کرد و گفت: 4 سال است که این برنامه برگزار می شود و تلاش دارد باایجاد همبستگی میان مدجویان و خیرین، زمینه آشنایی بیشر با اهداف و برنامه های واحد آموزش هیوای ژیان فراهم شود.
heshami
حشامی یکی از دیگر اهداف برگزاری این همایش را که امسال به برنامه اضافه شد، تقدیر از مادران نمونه عنوان و خاطرنشان کرد: بزرگترین بار مسئولیت تربیت و پرورش کودکان را متوجه مادران است که خوشبختانه تعدادی از این مادران تحت پوشش دانش آموزان نخبه را تربیت کرده اند که به حق است ویژه موردتقدیر قرار گیرند.
مدیرواحد آموزش، تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان برتر موسسه هیوای ژیان، هدف اصلی این همایش برشمرد و گفت: دانش آموزی که در اوج محرومیت نتایج درخشانی را کسب کرده اند.
درحال حاضر دانش‌آموزانی در هیوای ژیان تحت پوشش هستند که با کمترین امکانات در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان با معدل بالا تحصیل می‌کنند در حالی که هستند دانش آموزانی که باوجود داشتن نعمت پدرومادر و وضعیت مناسب مالی باز نتیجه نمی‌گیرند. پس جا دارد که در چنین همایش های برای ایجاد انگیزه بیشتر و شوق برای کسب موفقیت های بالاتر از این دانش آموزان ویژه تقدیر شود.
حشامی واحد آموزش را یکی از ارکان مهم در هیوای ژیان نام برد و از توجه ویژه مدیرعامل و هیئت مدیره موسسه که نهایت توجه و همکاری را برای پیشبرد برنامه‌های آموزشی محصلان تحت پوشش دارند قدردانی کرد.
 در ادامه این مراسم شهرام شکوهی از مداحان نام‌آشنای سنندجی به اجرای دف نوازی در مدح جایگاه والای پیامبر اسلام و خلفای راشدین پرداخت.
DSC 0114
 اجرای برنامه شاد با حضور گروه طنز "کا ئه وله" از دیگر آیتم های این مراسم بود که برای لحظاتی باعث شادی و خنده حضار و مددجویان و کودکان تحت پوشش شد.
DSC 0120
از دیگر بخش‌های جذاب همایش امسال پخش کلیپ زندگی احد عظیم زاده تاجر بزرگ فرش دستباف ایران بود. عظیم زاده که خود در سن هفت سالگی پدرش را از دست داده و با تلاش و جسارت توانست پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند، حالا خود جزو خیرین نیز هست که ده ها کودک را تحت پوشش دارد.
azimzadeh
 احمدی مدیر واحد فناوری اطلاعات و تبلیغات هدف از پخش این کلیپ 20دقیقه ای را تغییر نگرش مددجویان تحت پوشش عنوان کرد که بتوانند با الگوبرداری از آقای عظیم زاده که شرایط زندگی مشابه و گاه سخت تر را تجربه کرده است، مسیر زندگی خود را تغییر داده و مشکلات خود را باهمت و تلاش رفع و خود را بی نیاز از مسائل مالی کنند.
نوبت به معرفی و تقدیر از نمونه های موسسه رسید. ابتدا مادران نمونه روی سن آمدند و با دریافت لوح از مسئولان، ویژه از طرف حضار تشویق شدند. سپس نوبت به دانش آموزان و دانشجویان برتر رسید تا طبق مقطع تحصیلی به جایگاه بیایند و جوایز خود را دریافت کنند.
DSC 0155
در پایان دکترابراهیمی مدیرعامل موسسه از طرف اعضای هیئت مدیره و کارکنان با اهدای گل از زحمات بی دریغ 8 ساله رحیم سیدزاده از بانیان و تلاشگران خستگی‌ناپذیر هیوای ژیان تقدیر کردند.
DSC 0144

 


0

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1