امروز : پنجشنبه06 اردیبهشت 1403 | 15شوال 1445 | 25 آوریل 2024


در سومین فستيوال موسيقي محك ، اینبار کردها برای آنکه ثابت کنند که در فعالیت های عام المنفعه و بشر دوستانه اجتماعی حرف های زیادی برای گفتن دارند ، با بزرگترین سوغات فرهنگی خود برای حمایت از كودكان سرطاني ایران وارد عرصه شدند به طوری که به گفته مدير عامل این موسسه به دلیل استقبال بی نظیر مردم ، مدیریت موسسه مجبور به تمدید اجرای این فستيوال  شده است.

به گزارش سایت موسسه خیریه هیوای ژیان به نقل از منابع خبری ، سومين فستيوال موسيقي محك که از  تاریخ‪ 5 ‬تا 11 ‪ خرداد در محل بیمارستان موسسه خيريه محك برگزار شد ، یك قطعه براساس ملودي‌هاي كردي و كنسرتوي كمانچه و اركستر از ارسلان كامكار اجرا  شد كه در اجراي اين قطعات تكنوازي‌ سنتور برعهده اردوان و تكنوازي كمانچه بر عهده اردشير كامكار بود.

فستيوال های موسيقي محك با هدف حمايت از كودكان مبتلا به سرطان برگزار مي‌شود كه در اين دوره ، اركستر مجلسي ارمنستان به رهبري چكناواريان و گروه کامکارها هر شب قطعاتي تلفيقي از موسيقي كلاسيك ايراني و كلاسيك خارجي  را اجرا کردند.
احمديان مدير موسسه محك؛ هدف از برگزاري اين فستيوال موسيقي را كمك به كودكان سرطاني و نهادينه كردن اين موسسه در جامعه از طريق فعاليت‌هاي فرهنگي عنوان كرد و گفت: هيچ‌وقت از طريق به نمايش گذاشتن درد و رنج بچه‌ها به فكر جمع‌آوري هداياي مردمي نبوده‌ام.
وي درباره قيمت بليت‌هاي اين كنسرت‌ها گفت: در اين سالن كه يكي از بهترين سالنها براي اجراي موسيقي كلاسيك است چهار رديف ويژه به قيمت 60000 تومان و بقيه رديف‌ها 40000 تومان به فروش رسید كه عوايد حاصل از فروش اين بليت‌ها صرف هزينه‌هاي درمان كودكان مبتلا به سرطان خواهد شد.


0

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1