امروز : شنبه08 اردیبهشت 1403 | 17شوال 1445 | 27 آوریل 2024


1- موسسه خیریه هیوای ژیان برای حفظ کرامت انسانی مددجویان و خانواده ایشان از ذکر نام خانوادگی آنها و نیز ارائه هرگونه اطلاعات هویتی اعم از اطلاعات فردی، آدرس و تلفن به خیرین یا دیگر عزیزانی که خواهان ارائه مستقیم هرنوع حمایتی به آنها باشند، معذور است. چراکه معتقدیم ارائه مستقیم هرنوع کمک و حمایتی ضمن ایجاد مشکل و گاها انتظارات برای هم خیرین و هم مددجویان، باعث سوءمدیریت در ارائه کمک رسانی شایسته و نیز در اکثر مواقع این نوع کمک ها موقتی خواهد بود. پس از شما خیرین همیشه همراه این موسسه خواهشمندیم با اعتماد به اهداف والای این موسسه که همانا حمایت نقدی و غیرنقدی اصولی همراه با حفظ کرامت انسانی است، ما را امین کار خیر و خداپسندانه خود بدانید.

2- تمام کمک های جمع آوری شده برای هرمددجو صرفا برای وی هزینه خواهد شد ولی اگر خدای ناکرده مددجوی که پرونده وی از طریق سایت اطلاع رسانی می گردد، فوت و یا بنا به هردلیلی وضعیت فعلی وی تغییر پیدا کند، موسسه خیریه هیوای ژیان می تواند بنا به صلاح دید واحد مددکاری، کمک های جمع آوری شده را به پرونده دیگری که در فوریت یا مشابه باشد اختصاص دهد.

3- مبالغ جمع آوری شده برای هر پرونده هیچگونه حق مطالبه ای برای مددجو یا اعضای خانواده ایشان ایجاد نخواهد کرد و صرفا موسسه خیریه هیوای ژیان به عنوان امین خیرین، وظیفه مدیریت، نظارت و هزینه کرد مبلغ جمع آوری شده براساس نیاز مددجو خواهد داشت.

لازم به ذکر است گزارش نحوه ارائه خدمات نیز به صورت مستند از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

برای خیرین که مبلغی واریز کرده اند چنانچه در هنگام پرداخت، اطلاعات تماس خود (ایمیل و همراه) را وارد کرده باشند این گزارش ارسال خواهد شد.


0

نماد اعتماد الکترونیکی

Telegram 1